Annons:
Etikettövrigt
Läst 1915 ggr
[pontusflicka]
2/18/13, 7:10 PM

Donator

Såg en film där barn blev födda för att bli donatorer, och donera tills dom till slut blev fullbordade= alltså att dom donerat tills dom inte har tillräckligt för att själva överleva.
Filmen heter Never let me go.
Så dom fick somna in…

Vad tycker ni om det? Och tror ni det finns kvar någonstans i världen fortfarande?

Hittade ingen annan passande sajt så testade med denna :)

Annons:
Aribigga
2/21/13, 10:03 AM
#1

När jag googlar Never let me go så hittar jag bara denna filmen: http://www.imdb.com/title/tt1334260/

Har du någon länk eller något där man kan läsa om filmen? 

Jag är mycket skeptisk till att det är en dokumentär.

lurvponnyn.vimeddjur.se

MissInAction
3/1/13, 12:09 AM
#2

Men fy, jag tycker att det låter helt fruktansvärt! 😮 😭

Har nog inte hört talas om att det förekommer, faktiskt. Men det känns som en grej som nog vissa med stora ekonomiska intressen skulle kunna ta sig för. Fast kanske mer med genteknik. Känns motbjudande i vilket fall 🤢


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Majsbecka
3/27/13, 12:48 AM
#3

Filmen är inte en dokumentär utan bara en spelfilm! :)

[Blodpudding]
5/4/13, 8:35 AM
#4

Hur kan man tro att det är en dokumentär? Keira Knightley är med i den, det borde väl ge en liten hint om vad det är för typ av film?

MissInAction
5/4/13, 4:53 PM
#5

#4
Hon kan väl medverka i en dokumentär, väl? Även skådespelare har ju vanliga liv 🤔 Men ja, det verkar ju existera endast som spelfilm.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Moa-]
5/5/13, 12:38 PM
#6

MissInAction; nja, dokumentär kan hon säkert medverka i "kändisars hemmiljö" och dylikt, däremot inte en film om dödande av barn, det skulle nog anses vara slutet på hennes karriär…

Annons:
MissInAction
5/5/13, 1:03 PM
#7

Jo jag tänkte mera allmänt att varför skulle hon inte kunna medverka i dokumentärer 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Moa-]
5/5/13, 1:23 PM
#8

Jo, kan kan hon, men sällan deltar "kändisar" i mer intressanta dokumentärer, även om det givetvis förekommer.

Marilyn Manson är ju exempelvis med i Bowling for Columbine, vilket inte sänker trovärdigheten vare sig för artisten eller filmen, allt beror på vad det handlar om…

Upp till toppen
Annons: