Annons:
Etikettövrigt
Läst 1668 ggr
seba
2013-11-01 08:10

Ny sajtvärd

Hejsan!

Det är jag som är ny Sajtvärd för blodgivning.ifokus.

Min vision är att alla som kan, ska anmäla sig för blodgivning! Och jag tror inte det är någon omöjlighet, bara vi hjälps åt och försöker få alla runt omkring oss att förstå hur viktigt det är 🙂

Jag hoppas att jag får den här sajten levande och intressant, med hjälp av alla er andra förstås!

Hör gärna av er om det är något ni undrar över.

MVH

Marielle

  • Redigerat 2021-06-29 13:04 av Niklas
Annons:
Gatukorsning
2013-11-07 22:31
#1

Kul med ny Sajtvärd! Jag kan försöka hjälpa till attfå lite mera fart i sajten om du vill.

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

seba
2013-11-07 22:56
#2

#2 Det får du gärna göra! Jag är lite ny på det här med att vara Sajtvärd så jag tar all hjälp jag kan få =)

Några tips?

Gatukorsning
2013-11-08 00:15
#3

Jag har ingen aning heller om hur det funkar.

Läste någonstans att det funnits önskemål om information om djur och blodgivning. Det skulle man ju antingen skriva enkortare artikel om eller göra som ett inlägg.

Sedan så har jag tänkt på att det kan vara intressant att veta lite om olika blodsjukdomar som påverkar så att personerna måste få blod.

Kanske även något om blodtransplantationer och Tobiasregistret.

Vad tror du?

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

seba
2013-11-09 19:50
#4

Det låter ju toppen! Jag får försöka få fram information till artiklar. Har en vän vars hundar är blodgivare, det kan vara nåt.

Suveränt =)

Gatukorsning
2013-11-09 23:45
#5

Kolla på något av de stora djursjukhusens hemsidor. Jag vet att det finns bar information på Djursjukhuset Albano i Stockholm. Kanske även Blå Stjärnan har.

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

Upp till toppen
Annons: