Annons:
Etikettvanlig-blodgivning
Läst 2936 ggr
Spotifys
2012-02-07 13:21

SMS

Har någon av er fått prova den nya SMS-funktionen där man får ett SMS när ens blod har kommit till användning?

Tyvärr har vi inte den här funktionen i Linköping, men jag tycker ändå att det är en rolig och bra grej!

Annons:
Mimmi
2012-03-01 18:27
#1

Jag har inte hört något om den funktionen på min blodcentral, så den finns nog inte tillgänglig där. Men det låter ju jättebra, superkul att få följa med blodet hela vägen så att säga! Det blir ju lätt så att man glömmer bort hur mycket man faktiskt kan hjälpa.

Spotifys
2012-03-01 21:24
#2

#1 Precis! Man skulle ju känna sig lite extra uppskattad om man fick veta om/när det användes! Hoppas det sprider sig så dom börjar med det här medGlad

EternalWinter
2012-03-02 16:30
#3

Det skulle vara jätteroligt om det kom till Linköping också. Glad

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

Chieko
2012-03-03 20:29
#4

Åh, det skulle ju verkligen göra att man ville gå dit igen. "Jaha, nu är mitt blod slut, då får jag lämna nytt". Jag har ju i och för sig inte lyckats ta mig dit alls än… Finns det inte något sätt att lämna blod utan sprutor och stick inblandade? Oskyldig

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Icecold Angel
2012-03-05 11:48
#5

#4 Ta med dig en kompis, inte din man/pojkvän. Jag vill lämna för att kunna bli av med min "stickfobi". Tillåt dig själv att gråta/svimma/skrika (ok, det sista kanske inte är så bra att göra inne på en blodcentral, haha!) och framför allt: berätta för hon som ska göra sticket att du tycker att det är jobbigt.

Vi borde ha en kategori om frågor om fobi/sjukdommar/andra problem runt om kring blodgivning :)

[Popcorni]
2012-03-06 15:14
#6

Jag fick ett sådant sms. :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: