Annons:
Etikettvanlig-blodgivning
Läst 9732 ggr
Spotifys
3/18/12, 8:39 PM

Vad väljer ni?

Man brukar ju alltid få en liten gåva när man lämnat blod, har ni något speciellt ni brukar välja? Glad

Annons:
Spotifys
3/18/12, 8:40 PM
#1

Själv fick jag en biobiljett förra gången jag lämnade blod. Funderar dock på att börja samla glas i fortsättningen.

chilisalsa
3/19/12, 10:11 PM
#2

Man kan få en slant eller presentkort här om man är stamkund på deras presentsortiment och redan har det mesta… Själv får jag ju 4 st presenter varje gång eller en större. typ en fin  andas-jacka.
Men men det adderas ju och så småningom har man det mesta… Glad

Medarbeterare på Kost

JesFre
3/20/12, 9:57 PM
#3

Jag och min sambo har samlat på deras fina rörstrand servis. Men när vi fått två till så tror jag vi nöjer oss och kanske bara ger utan att vilja ha något tillbaka  Glad

Aribigga
4/2/12, 8:15 PM
#4

Jag brukar skänka 50 kr till barncanserfonden om det inte är en riktigt fin t-shirt.

lurvponnyn.vimeddjur.se

Icecold Angel
4/7/12, 1:58 PM
#5

På min central kan man välja att skänka ett gosedjur till ett sjukt barn på barnavdelningen… Lite random men väldigt gulligt :)

Har ju inte börjat ge än, så jag får se vad det blir :)

Spotifys
4/7/12, 8:26 PM
#6

#5 åh vilken gullig grej!Glad

Annons:
MissInAction
5/31/12, 10:24 PM
#7

Första gången jag lämnade blod i kväll och då valde jag en t-shirt Glad
Ska se om det blir en väska nästa gång om det finns. Såg att de hade nallar i hyllan, jag ska fråga om det är såna som de kan skänka, isåfall gör jag nog det! Jag har så mycket saker själv.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
10/3/12, 10:13 PM
#8

Idag lämnade jag för andra gången och jag frågade då om man kan ge gosedjur till barnkliniken. De sa att de kommer sluta med gåvor och istället gå över till presentkort som kommer vara giltiga på en massa ställen. De har kvar nuvarande gåvor tills de tar slut, och glas och keramik ett tag till också eftersom många samlar. Trisslotter lär fortsätta vara kvar också.

Så jag valde en trisslott den här gången. Jag har så mycket prylar ändå! TystSkrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Rasken90
2/1/13, 1:10 AM
#9

De pengarna man får av att ge blod är inte särskilt mycket, så jag brukar skänka bort de pengarna till Almers hus i Varberg.

Här är lite information om vad det är : http://www.barncancerfonden.se/Stod-Rad/Vistelser/Almers-Hus/Almers-Hus-historia/

Är det bara jag som känner att man blir oerhört mycket piggare efter man lämnat blod där? :-)

Zofia89
2/21/13, 9:29 AM
#10

Vilken lyx ni har i Sverige! =P

Jag bor i Finland och de har inte direkt nåra presenter man får ta, visst brukar man få nått litet men absolut inte nåra t-shirts, glas osv…

Första gången jag gav blod fick jag med mig en penna, andra gången en reflex och tredje gången hade dom sånadär långa tändstickor…

Men väldigt goda smörgåsar bjuder de på iaf :P

Upp till toppen
Annons: