Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1839 ggr
Spotifys
2012-07-17 22:55

Semester?

Halloj allihopa!

Har ni semester nu? Eller sommarlov kanske? Ska ni göra något roligt i sommar?

Själv är jag ledig i tre veckor till innan jag börjar jobba. Har hunnit med en resa Gran Canaria och förhoppningsvis blir det en tripp till Island och Öland också Glad

Hoppas ni har en jättebra sommar allihopa! Trots att vädret är lite sådär…Flört

Annons:
MissInAction
2012-07-31 20:51
#1

Åh vad lyxigt! Skrattande Island skulle jag vilja se någon gång. Rida islandshäst tvärs över ön, bada i varma källor… <3

Hur mycket går en resa på ungefär? Förstår att det kan variera väldigt mycket, men handlar det om 15 000 eller 50 000?

Jag och sambon har tagit en vecka i Göteborg, min älskade stad! <3 Hade inte varit där på 8 år och jag har bott där i tre år innan. Var jättekul att komma tillbaka, samtidigt kände jag mig nästan gråtfärdig ibland för att det känns som "hemma".

I förra veckan åkte jag upp till mina föräldrar i Dalarna, träffade en del släktingar, gick på bydag osv.. kultur i överflöd Flört

Nu vet jag inte om det blir någon mer utflykt, kanske en vända till till Dalarna när sambon har ledigt.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Spotifys
2012-07-31 21:40
#2

Vi satsade på runt 15- 20 000! Kollade mycket på den här sidan och den härGlad

Låter som att du har haft helmysig semester också!!Skrattande

MissInAction
2012-07-31 21:58
#3

Schysst! Det är det ju lätt värt Glad

Ja jag ska inte klaga. Fick se mitt älskade Göteborg igen! Jag hoppas att det inte dröjer 8 år till nästa gång bara Tungan ute

Nu är det jobbsök som gäller framöver.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Spotifys
2012-07-31 22:01
#4

Verkligen!

Det får du väl se till att det inte görFlört Håller tummarna för dig då! Glad

Upp till toppen
Annons: