Annons:
Etikettvanlig-blodgivning
Läst 2213 ggr
Spotifys
2012-07-17 22:58

Nästa blodgivning?

Någon här som vet om man kan kolla online när det är dags för nästa blodgivning? Har haft ett uppehåll ett tag och är inte säker på när jag ska lämna igen. Spelar inte jättestor roll egentligen, men är lite nyfikenFlört

Kan ju alltid ringa annars i och för sigTungan ute

Annons:
Caf_Roy
2012-07-18 05:12
#1

De brukar väl skicka ut en kallelse? Eller de kanske inte gör det om man har haft uppehåll? Har du haft uppehåll för att du inte får lämna av någon tidsbegränsad anledning och du har meddelat det till dom borde du få kallelse när du får lämna igen, annars är det nog bara att gå in och lämna.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Spotifys
2012-07-18 21:19
#2

Ja absolut, det brukar de göra någon vecka eller två innan. Piercade mig för några månader sedan så har inte riktigt koll på när det är dags igen.

Var bara nyfiken på om det fanns någon sida där man kunde kolla det på, för jag har inte hittat någon själv nämligenGlad

MissInAction
2012-07-31 20:42
#3

Har faktisikt ingen aning, jag heller. Vet bara att de kallar "i vanliga fall", dvs. om man inte är i karantän. För man har ju ingen personlig sida att logga in på, som man kan titta på..


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Spotifys
2012-07-31 21:05
#4

Har fått kallelse nu i alla fall! Ska nog lämna någon dag i veckanGlad

MissInAction
2012-07-31 21:47
#5

Jaha så den kom iaf! Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Spotifys
2012-07-31 21:54
#6

#5 ja! äntligenSkrattande Hade för mig att jag hade satt nästa blodgivning till 20 juli någongån men kanske kom ihåg fel Obestämd

Annons:
Upp till toppen
Annons: