Annons:
Etikettblod
Läst 1456 ggr
lekandur
2/6/14, 1:19 PM

Ge blod!

Hej hopp!

NU ska jag ge mig iväg till en blodbuss och skänka lite av mitt röda guld. Förhoppningsvis så kommer det inte till användning!

Tjohej!

Where you invest your love
you invest your life 

Annons:
seba
2/6/14, 4:50 PM
#1

Så härligt att höra! =) Har du varit blodgivare länge?

lekandur
2/6/14, 5:04 PM
#2

Nja, det här är min första donation. Har både tatuerat och piercat mig så det har varit en låååång väntan :)

Where you invest your love
you invest your life 

seba
2/6/14, 5:05 PM
#3

Välkommen till blodgivar-världen =)

Har du varit iväg? Gick det bra i så fall?

lekandur
2/6/14, 5:46 PM
#4

Japp, det gick kanon ;) Hon stack mig lite fel och var tvungen att vända upp nålen lite, men annars så 😉

Where you invest your love
you invest your life 

seba
2/6/14, 9:50 PM
#5

Det är lätt hänt, skönt att du tog det bra och inte tyckte det var obehagligt som en del andra =)

Gatukorsning
2/6/14, 10:09 PM
#6

Härligt TS! Hoppas på fler gånger!

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

Annons:
lekandur
2/6/14, 11:19 PM
#7

#5 Obehagligt var det ju, det kan jag inte ljuga om. Är van vid att ha kanyler och dropp i armvecken men det här är något jag inte direkt längtar till men tänker fortsätta göra då jag vill kunna  ta emot blod ifall olyckan är framme! :)

Where you invest your love
you invest your life 

seba
2/7/14, 1:24 PM
#8

#7 Vet du, jag känner likadant. Jag är inget fan av nålar, men vill kunna ta emot blod om jag behöver.

Och det blir lättare med tiden, man vänjer sig även om de gör lite fel på blodgivarcentralerna ;)

FunkyShrimp
3/15/14, 12:11 AM
#9

#5 "lätt hänt"!? Det ska inte hända om de vet vad de håller på med.

lekandur
3/15/14, 2:50 AM
#10

känner samma sak, gjorde fruktansvärt ont och dem dubbelkollade så att jag inte hade ont. Men som vanligt så är jag för artig för att säga ifrån. Vilket är dumt och drabbar mig själv. Nästa gång får jag säga till ordentligt!

Where you invest your love
you invest your life 

Upp till toppen
Annons: